Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2009

Πρωτοσέλιδα με διπλό διαφορικό!


"ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΗΞΕΡΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΨΑΡΙΑ"

Μεγαλοστέλεχος της Τράπεζας, εκμυστηρεύτηκε στο mediaxwri, πως το πρώτο πράγμα που χτυπάει η κρίση είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες και κατ'επέκτασην αντιπροσωπείες,μάντρες, έμποροι και πάει λέγοντας. Και αυτό διότι, όσο λίγα λεφτά και αν έχει κάποιος, μπαίνει στη διαδικασία να αγοράσει ένα καινούργιο-φτηνό αυτοκίνητο με δόσεις. Αν κάνεις μια βόλτα στη Λ Βουλιαγμένης, στη Βάρης Κορωπίου και στην Αμφιθέας, παρατηρείς πως έχουν κλήσει αρκετές μάντρες αυτοκινήτων. Οι ιδιοκτήτες, εξάλλου δεν είχαν και άλλες επιλογές. Που να πηδάς μετά τις μάντρες του Κορυδαλλού; Άσε που είναι ψηλές και θα χρειαστείς άλλο μέσο διαφυγής.

Οι εφημερίδες τώρα, βλέποντας την κρισάρα στις αυτοκινητοβιομηχανίες, σκέφτηκαν να αρπάξουν την ευκαιρία και να χαρίσουν ένα δυο στους αναγνώστες. Άλλωστε, προβολή και η διαφήμιση είναι τόσο μεγάλη που καμία εταιρία δεν τσιγκουνεύεται να δώσει μερικά "κομμάτια". Απο το να κάθονται και να σαπίζουν στις αποθήκες, ας προβληθούν και χαρισθούν στις εφημερίδες.

Παρότι στην Ελλάδα όλοι γκρινιάζουν για την οικονομική κρίση, τους πενιχρούς μισθούς, τις απολύσεις, οι δρόμοι συνεχίζουν να είναι τίγκα στα αυτοκίνητα και το καλοκαίρι η παραλιακή για μια ακόμα φορά θα θυμίζει Ομόνοια απο το πολύ κλάξον και μπινελίκι. Το αυτοκίνητο που σύμφωνα με την κρισάρα θα έπρεπε να είναι αυτο-ακίνητο, δεν έμεινε ποτέ χωρίς βενζίνη στο ρεζερβουάρ. Ακόμα και όταν το λίτρο είχε πάει 1,30.

Η επόμενη κίνηση που πρέπει να κάνουν οι εκδότες είναι να δορίζουν τη βενζίνη και το σέρβις για τα πρώτα 10000 χιλιόμετρα. Αφου μόνο ένα, άντε δυο αυτοκίνητα προσφέρουν, ας δώσουν στον αναγνώστη ένα κίνητρο παραπάνω για να αγοράσει την εφημερίδα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: