Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Γυναίκες: Σκυλιά του πολέμου!

Α, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΓΑΤΕΣ: ΕΦΤΑΨΥΧΕΣ


Τις προάλλες ήμουν σε μια καφετέρια και άκουγα (άθελα μου) τη συζήτηση δυο γυναικών γύρω στα 25. Η κουβέντα τα είχε όλα. Έρωτες, άντρες κέρατα, δουλειά, νύχια, βρακιά. Το τι συνέλαβε το αφτί μου δεν περιγράφεται. Ένα prive Sex and the City για τα μάτια μου μόνο (και για τα αυτιά μου εννοείται). Συμπέρασμα: Κάτι που επαληθεύεται συνέχεια μέσα απο τις εμπειρίες της ζωής. Όσο γατούλες θέλουν να δείχνουν, τόσο πιο πολύ σκύλες μπορούν να γίνουν. Και εδώ δεν μιλάμε για γυναίκες κανίς γκριφόν ή μαλτεζάκια (που είναι και πιο σικ, καθότι σαλονιού). Εδώ μιλάμε για κυνηγόσκυλα, μη πω τσοπανόσκυλα! Βέβαια διαθέτουν και χαρακτηριστικά απο γάτες, διοτι είναι και εφτάψυχες (ειδικά στα συναισθηματικά τους).



Πολλές φορές μάλιστα ξεπερνούν σε χαρίσματα τα συμπαθή αιλουροειδή και γίνονται και σκατόψυχες. Πάντως οι άντρες, κακά τα ψέματα, είναι πιο ευαίσθητοι και ψυχοπονιάριδες. Οι γυναίκες με την ίδια ευκολία που σε λατρεύουν, μπορούν να σε πετάξουν απο το πέμπτο όροφο της καρδιάς τους. Ο Ζαχόπουλος που φούνταρε και μόνος του, καλύτερη τύχη είχε.


Οι άντρες αντίθετα, δεν ξεχνούν. Ειδικά αν αγάπησαν πραγματικά. Οι γυναίκες και να αγάπησαν, μπορούν να σε διαγράψουν και πάπαλα. Τελικά δεν πρέπει να τις παίρνεις εντελώς στα σοβαρά. Άλλα λένε, άλλα θέλουνε. Άλλα θέλουνε και άλλα λένε. Άντε βγάλε άκρη. Είναι απο τα πιο περίεργα πλάσματα στο πλανήτη. Ποτέ μια ευθεία απάντηση. Στα ίσια. Πάντα μέσω προαστιακού για να καταλήξουν στο Κολωνάκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: