Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ: ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ...


ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Η ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΩΝ ΗΠΑ

Ορκίζομαι να κάνω την χώρα μου καλύτερη
Ορκίζομαι να μην γίνω μαριονέτα στα χέρια κανενός
Ορκίζομαι να κάνω ότι περνάει απο το χέρι μου,ώστε να μην γίνει η χώρα μου ξανά υπεύθυνη για πολέμους, σκοτωμούς και αιματοχυσίες
Ορκίζομαι στα δύσκολα να βγαίνω στην πρώτη γραμμή να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου και όχι να παίζω αμέρινος γκολφ και να σφυρίζω κλέφτικα
Ορκίζομαι να είμαι ο ίδιος ανθρώπινος Μπάρακ με εκείνον που σας έδειξα κατά τη διάρκεια του προεκλογικού αγώνα
Ορκίζομαι ΕΙΡΗΝΗ, ΑΝΘΡΩΠΙΑ και ΒΟΗΘΕΙΑ στους αδύναμους
Ορκίζομαι να "αποκεφαλίσω" οποιονδήποτε προσπαθήσει να σαμποτάρει το έργο μου
Ορκίζομαι πως μετά το γεύμα με το ραγού στον Λευκό Οίκο, το χαβαλέ και τα YEAH YEAH να στρωθώ στη δουλειά
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ
Ορκίζομαι να έχω το θάρρος να παραιτηθώ αν αποδειχθώ ψεύτης, ανεπαρκής και επίορκος στα μάτια όσων με εμπιστεύθηκαν

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Dustuxws apo to "8a eprepe" mexri to "etsi einai simera" uparxoun para polla milia apostasis ta opoia olos o kosmos vlepei pws einai adunaton na kalufthoun. Toulaxiston to skeftesai esy!! Den exoume dei akoma tis dunatotites tou (i kanoume pws den tis vlepoume)alla euxomai ola auta pou aneferes prin na perasoun estw gia ligo apo to mualo tou kai kapoia apo auta, an oxi ola, na ginoun praksi, gia na ginoun oi sun8ikes zwis tou an8rwpou kaluteres!!! Kseroume oloi polu kala poso xaroumenoi 8a ais8anomastan an vlepame stis o8ones mas paidakia kala stin ugeia tous na xamogeloun kai oxi na klaine!!! Bravo sou pou to les!!! An mporeis, petaksou kai ligo apo ta meri tou na tou ta peis giati den vlepw na ginetai tipota!!!