Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Γιώργος Παπανδρέου


(ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥ)

ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ

Να προσπαθήσω να βγάλω την Ελλάδα απο το απίστευτο τέλμα που έχει μπει

Να κάνω το οαν για να μπούνε λεφτά μέσα στα ταμεία, καθότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει σάλιο.

Να μην αφήσω κανένα στέλεχος-λαμόγιο του ΠΑΣΟΚ να κάνει το μάγκα στην πλάτη του ελληνικού λαού.

Να φέρω σε πέρας το προεκλογικό πρόγραμμα και να κάνω εκείνο το 43% που με ψήφισε περίφανο. Οι πολιτικοί εκτός απο φάσκελα πρεπει να εισπράττουν και εύσημα.

Να μάθω να μιλάω λίγο καλύτερα ελληνικά και παράλληλα να προσπαθήσω να κάνω λιγότερα σαρδάμ. Στα αγγλικά τα λέω τόσο καλά όσο ο Ομπάμα, αλλά στα ελληνικά σηκώνω βελτίωση.

Να προσέχω και να τσεκάρω τους υπουργούς μου, ενώ μόλις μυριστώ κάποια βρωμοδουλειά δεν θα διστάσω να προβω σε ξίλωμα.

Να κάνω υπερήφανους τον παππού και τον πατέρα μου που είμαι ο τρίτος κατά σειρά Παπανδρέου που έχει τη δυνατότητα να κάνει τη χώρα μας καλύτερη. Οι δυο προηγούμενοι έγραψαν ιστορία, εγώ είμαι ακόμα σε φάση εξετάσεων. Αλλά, ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να τα καταφέρω.

Να λέω λίγα και να κάνω πολλά.


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ki ama kanei tpt o giwrgakis.. egw 8a ginw astronautis...