Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

Ο Αυτιάς στη πολυθρόνα του Ψυχολόγου


Γιατρέ μου,

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο με βάλανε όλοι στο στόχαστρο. Όταν πήρα τη συνέντευξη απο το Ψωμιάδη τη Δευτέρα, τα τηλέφωνα του Αλτερ ποήραν φωτιά. Βλέπεις ο υποψήφιος πρόεδρος με τα καμώματά του, αποτελεί άρτον και θέαμα για το τηλεοπτικό κοινό. Βλέποντας και γω, γιατρέ μου, τα νούμερα να σηκώνουν κεφάλι, σκέφθηκα να ξαναβγάλω σε βίντεο τον Παναγιώτη και να μλήσουμε την Τρίτη. Είπα να μην τον βγάλω ζωντανά στον αέρα, δίοτι πάλι τα ίδια θα έλεγε. Ξέρεις, οι πολιτικοί κατά τη διάρκεια μιας προεκλογικής μάχης εκπαιδεύονται να λένε κάποια συγκεκριμένα πράγματα. Και δεν ξεφεύγουν απο αυτά. Δεν είχε λοιπόν νόημα να τον ξαναβγάλω ζωντανά, αφού στην τελική πάλι τα ίδια θα έλεγε. Εδώ γιατρέ μου, στην Αμερική έκαναν συνέντευξη με ένα βρυκόλακα. Έγω τους φταίω τώρα που έκανα συνέντευξη με ένα βίντεο; Εντάξει. Το παράκανα που τον έβγαλα και την Τετάρτη, απλά είδα πως το θέμα τσουλούσε καλά, είναι και 7:30 το πρωί, "ποιός θα μας πάρει χαμπάρι", σκέφτηκα. Αλλά απ'ότι φαίνεται παρακολουθούν πάρα πολλοί τηλεθεατές την εκπομπή μου και έγινα ρεζήλι. Εγώ όμως θα συνεχίσω. Δεν θα πέσω στα χάπια, δεν θα απολογηθώ. Θα συνεχίσω στη μάχη της πρωινής ζώνης σαν γνήσιος πολεμιστής που είμαι. Γιατρέ, είσαι καλά;

Δεν υπάρχουν σχόλια: