Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2009

Μια Real νίκη για τον Χατζηνικολάου


Η προσφορά, φέρνει και τη ζήτηση. Η μάχη γίνεται επι ίσοις όροις. Όλες τους κρέμονται στα περίπτερα κάθε Κυριακή ή μάλλον καλύτερα απο το πολύ βάρος ο περιπτεράς έπρεπε να βουτήξει όλα τα μανταλάκια της γυναίκας του και η μπουγάδα να πέσει απο την ταράτσα. Έτσι μένουν όλες τους στα κουτιά, μέχρι να μην μήνει ούτε φύλλο.

Κανείς δεν μπορεί να το παίξει μάγκας και να βγει χωρίς προσφορές. Και ο Μάκης που θέλει να φανεί (και καλά) διαφορετικός, θα σκάσει την επόμενη Κυριακή με καραμπινάτη προσφορά. Διαφορετικά δεν πρόκειται να ξερπεράσει και να σταθεί στα 60.000 φύλλα.

Ο δε Χατζηνικολάου με τη βοήθεια του Θεού και του Πάριου βγήκε νικητής την προηγούμενη εβδομάδα. Εκτός όμως απο τον Πάριο, διαθέται όλα τα εφόδια να εκτινάξει κυκλοφοριακά την εφημερίδα του. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας βαρβάτος ανασχεδιασμός, διότι (κακά τα ψέματα) το κασέ (Layout) σηκώνει μπόλικη βελτίωση. Εκείνος όμως (σε αντίθεση με ορισμένους ξεροκέφαλους εκδότες) είναι ανοιχτός άνθρωπος και ακούει τις γνώμες των γύρω του. Επίσης διαθέτει μια πολυ clen cut εμφάνιση και αισθητική που και να μην τον γουστάρεις, μπορεί να σε κάνει να τον συμπαθήσεις.

Όσον αφορά τώρα για τις προσφορές, το θέμα έχει λήξει. Όσο πιο πολλές, όσο πιο καινούργιες, τόσο πιο καλές οι πωλήσεις. Αν έβγαζαν τις προσφορές απο τις Κυριακάτικες, θα έχαναν αυτόματα τα δυο τρίτα των αναγνωστών. Που καιρός για πειράματα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: