Σάββατο 18 Ιουλίου 2009

Η επιτυχία ενός blog


ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΑΤΖΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ

Ανάμεσα στας χιλιάδες ελληνικά blog που υπάρχουν στο διαδίκτυο, πολλά είναι εκείνα που αφήνουν αδιάφορο τον αναγνώστη. Αν το καλοσκεφτείς ένα επιτυχημένο blog βασίζεται:

Στην συνεχή και σωστή ενημέρωση.

Στις ακόμα πιο διασταυρωμένες, αποκλειστικές πληροφορίες.

Στον κόσμο που γράφει, διότι κακά τα ψέματα, βασικό συστατικό στην επιτυχία είναι οι εύστοχες και γρήγορες αναρτήσεις.

Στο ρεπορτάζ. Το πρώτο κεφάλαιο στην όλη υπόθεση είναι το ρεπορτάζ. Στην προκειμένη περίπτωση, εκτός απο τους διαχειριστές και τους αρθρογράφους ενός blog, τον ρόλο του ρεπόρτερ μπορεί να έχουν και οι αναγνώστες του. Και πολύ καλά μάλιστα.

Στο γραπτό λόγο, καθότι οι λέξεις κόκκαλα δεν έχουν και κόκκαλα τσακίζουν. Μια είδηση μπορεί να γραφτεί με εκατό διαφορετικούς τρόπους. Λίγοι όμως είναι η τρόποι που θα κάνουν ένα κειμενο ελκυστικό, γρήγορο, με εικόνες. Και αυτό θέλει ταλέντο.

Στο τώρα. Το σήμερα. Και το προνόμιο του διαδικτύου είναι η μεταφορά των ειδήσεων και γεγονότων σε ταχύτητα dt. Το διαδίκτυο είναι το πιο γρήγορο μέσο μετάδωσης ειδήσεων. Μεγάλο ατού, αρκει να το χρησιμοποιείς σωστά.

Στις φωτογραφίες. Κάτι που (ακόμα) είναι σε αρχικό στάδιο, όσον αφορά τα ιστολόγια. Η εικόνα παίζει σπουδαίο ρόλο στην ανάρτηση και όσο περνάει ο καιρός τα πράγματα σίγουρα θα φτιάχνουν απο άποψη αισθητικής.

Στην αισθητική. Αν μια γυναίκα εκτός απο περιεχόμενο, διαθέτει και εμφάνιση, κερδίζει στα σημεία. Κάπως έτσι συμβαίνει και με τα blogs.


ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΣΥΜΠΑΙΡΑΝΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;

ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ. ΑΡΑ, ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ BLOG ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΥΤΕΡΑ, ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.

ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΑ ΨΩΝΙΑ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΦΡΑΦΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ. ΕΚΕΙ ΚΑΠΟΥ ΕΚΤΟΝΩΘΗΚΕ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ. ΑΣ ΠΙΟΥΝ ΕΝΑ ΣΦΗΝΑΚΙ ΞΥΔΙ ΤΟΠ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: