Τρίτη 18 Αυγούστου 2009

Τι πρέπει να έχει ένα portal για να κάνει τη διαφορά;



Ο Χατζηνικολάου ετοιμάζει portal. Γιατί όμως να συγκινήσει τους χρήστες του διαδικτύου. Με τις online κληρώσεις δεν ψήνεται κανείς. Για το online δελτίο, ακόμα περισσότερο. Ο Νίκος θα πρέπει να σκεφτεί κάτι ακόμα πιο δυνατό προκειμένου να πρσελκύσει επισκέπτες. Άσε που με αυτή τη κίνηση θα έχει απέναντι τον Τριανταφυλλόπουλο που του διαφημίζει και την εφημερίδα μέσω του zougla.gr.

Εκείνοι που κερδίζουν το στοίχημα είναι όσοι το έκαναν πρώτοι. Όπως και με το Πρώτο Θέμα, που είναι όνομα και πράγμα πρώτο απο την πρώτη Κυριακή της κυκλοφορίας. Όσοι και να βγήκαν μετά απο αυτό δεν αποτέλεσαν την παραμικρή απειλή.

Έτσι και τώρα. Κακά τα ψάματα (όχι πως κόβουμε και φλέβες κιόλας), το αντίστοιχο πρώτο θέμα των πόρταλ είναι η zougla.gr. Δύσκολα θα το περάσει κάποιο άλλο καινούργιο portal. Εκτος και αν το χτυπήσει στην αχίλλειο πτέρνα του που είναι η μέτρια αισθητική.

Άρα εκτός απο ειδήσεις, καλά ρεπορτάζ, πρέπει και το αμπαλάζ να είναι εξίσου εντυπωσιακό. Ο Χατζηνικολάυ γνωρίζει απο πούρα. Για να δούμε πως θα τα πάει και στο διαδίκτυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: